TVM foundation doneert € 5.000 aan SV Sparta ‘25

04 sept
2017

Een Laola voetbalveld voor de jongeren uit de gemeente Beek en Donk. Dit stond nog op het wensenlijstje van SV Sparta ’25. De financiën hiervoor werden ingezameld door de jeugdleden, de voetbalvereniging, de vrienden van Sparta ’25 en de dorpsraad Beek en Donk. Daarnaast stuurden ze een verzoek naar de TVM foundation dat werd gehonoreerd. Het voetbalveldje is een feit; op zaterdag 2 september werd het feestelijk geopend.

Het veld is vrij toegankelijk
Het veld is voorzien van boarding en twee goals en is voor een ieder vrij toegankelijk. Jong en oud kunnen hun voetbalkwaliteiten hierop vertonen. Het doel is mensen meer te laten bewegen en een impuls te geven aan het sociale leven in Beek en Donk.

Opening
Een feestelijke opening met een sportief en educatief tintje. Rowdy Heinen gaf aan 150 voetballers tips en trucs in het freestyle voetballen. Verder waren er tal van activiteiten voor de voetballiefhebbers uit Beek en Donk. De nabij gelegen parkeerplaats werd omgetoverd tot een voetbal speeltuin: een omhaal arena, blindvoetbal en konden mensen testen hoe hard ze trappen met een snelheidsmeter.

Donatie van de TVM foundation
Leden/klanten die bij TVM verzekerd zijn kunnen een aanvraag indienen bij de Stichting TVM foundation. Maar ook de medewerkers van deze bedrijven. Zo bemiddelde de heer Leenders, werkzaam bij Internationaal Transport Albert van Uden en ZN B.V. in Beek en Donk, bij het indienen van de aanvraag voor Sparta ’25. De Coöperatie TVM reserveert jaarlijks een deel van haar winst en doneert deze aan de TVM foundation. De stichting ondersteunt maatschappelijke initiatieven. Ook een project voorstellen aan de TVM foundation? Meer informatie over de initiatieven, de voorwaarden en over hoe u een aanvraag indient, vindt u op www.tvmfoundation.nl.